Ja ni.. hade då aldrig trott att jag skulle falla för en sådan sak som joga.... Men jo, så gick det!! Fick chansen att pröva ett joga pass och vet ni.. nu sitter jag och kollar var jag skulle kunna få göra det igen, på nytt. Så lugnt, skönt, avkopplande och precis vad min stressade själ och kropp behövde. Här ser vi igen det här med fördomar... man skall testa på allt innan man säger "nä, gillar inte" :) För jag gillade, massor!!
Niin se vaan kävi... Minulla oli mahdollisuus testata jooga ja en olisi uskonut, mutta jäin heti koukkuun... siis ihan uskomatonta... Niin ihanaa, rentouttavaa, rauhallista.. juuri sitä mitä tämä keho ja sielu tarvitsi, kun muuten elämää pyörii niin kovalla vauhdilla että heikompaa hirvittää :) Nyt etsin paikkaa missä vopin uudetsaan kokeilla ja tehdä tästä vaikkapa säännöllinen harjoitus! Taas olen oppinut, pois kaikki ennakkoluulot ja avoimella mielellä pitää kokeilla myös uusia asioita! Tästä tykkäsin!!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti