perjantai 15. maaliskuuta 2013

Raw * bite

bild härifrån/ kuva täältä

En ny bekantskap och jag gillar den! Ville ha något gott te så här fredag till ära ;) och gick in i Life här i Borgå. Såg att de hade av de här Raw Bite "godiset" som jag läst om i flera bloggar. Tänkte att ja, måste ju testa och vad god den var!! Gillar verkligen. Smakade på Raw Bite Raw Cocoa, nam!

Råkade också idag "snubbla" över en intressant nätsida, xoco.fi (detta är INTE reklam!) En nätaffär för alla vi som gillar bra alternativ i livet. Värd att kika in och kolla deras utbud. 

Uusi tuttavuus minulle, Raw bite raakapatukka. Kävin Life myymälässä ostamassa teetä ja siinä hyllyllä näin laatikollen Raw Bite patukoita. Olen lukenut näistä blogeissa ja niitä on kehuttu todella paljon. Ostin yhden ja oli todela hyvä!! Se oli Raakasuklaa patukka, suosittelen!!

Törmäsin myös tänään toiseen uuteen juttuun, xoco.fi verkkokauppa joka myy paljon superfoodeja, pähkinöitä, pautkoita ym. Kannattaa käydä kurkkaa (ja tämä ei ole mainos....) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti