Nu blev det en bra vecka!! :)
Måndag: cardio + styrka med focus på ben och rumpa (två pass)
Tisdag: Vila
Onsdag: Innebandy + magcirkel
Torsdag: Kettlebell, helkropp
Fredag: Vila
Lördag: Morgonjogg + kettlebell med focus på armar och axlar
Söndag: 1h powerwalk
Jag är redo för en ny vecka!! Är du?
Nyt on hyvä viikko takana!! :)
Maanantai: Vauhdikas jumppa + kiinteytys, reidet ja pakarat (2 ryhmäohjausta)
Tiistai: Lepo
Keskiviikko: Saba + vatsatreeni
Torstai: Kahvakuula
Perjantai: Lepo
Lauantai: Aamuhölkkä + kahvakuula (kädet ja olkapäät)
Sununtai. Tunnin reipas kävelylenkki
Olen valmis ottamaan vastaan uusi viikko!! Oletko sinä?
Fin vecka!
VastaaPoistaTack Pia! Är nöjd och känns bra då det flyter på :-)
VastaaPoista