tiistai 25. syyskuuta 2012

Kivaa lukemista :-)

Postiluukusta tipahti tänään MeNaiset Sport lehti. Ihan ok lehti, muutama hyvä juttu oli tällä kertaa ja jotain kivoja vinkkejä. 21 superliikettä oli hyviä, sellaiset mitkä voit tehdä missä vaan eikä ne vaativat isia hienoa salia tai kalliit laitteet. Kannattaa ostaa tämä numero ja jos lehti ei ole ennestään tuttu niin kannattaa tustua siihen. :

Tämä kuva tuli vastaan netissä. Ja tämä pitää niin hyvin paikkansa. Ei se liikunta vaatii että uhraat puolet päivästä siihen, muutama minuutti päivästä ja olet hyvässä vauhdissa. Jos on mahdollista, niin aloita vaikka ihan hyötyliikunnasta. Kävele jos voit, nouse portaita pitkin jne. jne. Ne ovat ne pienet teot jotka tekee se kokonaisuus. Kohta huomaat että lähdet muutama kerta viikossa lenkille :) Ja seuraavaksi huomaat ettet voi enää elää ilman liikuntaa, koska se on niin kivaa ja siitä tulee niin hyvä mieli ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti