perjantai 7. syyskuuta 2012

Syksyinen aamulenkki

Ihana raikas syysaamu. Poikani lähti kouluun ja minä vedin lenkkarit jalkaan jä lähdin lenkille.
 
 
 


 
Tuntuu hyvälle aloittaa aamun lenkillä, piristyy, jaksaa paremmin ja päivän kuntoilut ovat tehty sen jälkeen :) Jos vaan on se mahdollisuus lähteä aamulla lenkille, niin lähde! Sen jälkeen tuntuu että virtaa riittää vaikka muille jakaa ja saat olla ulkona kun on valoisaa. Vaikka tykkään syksystä, niin se huono puoli on ne pimeät illat. Varsinkin kun asuu niin kun minä, maalla, ei ole kevytliikenneväylää ihan lähellä eikä katuvaloja... Se tuo syksyllä ja talvella hieman haasteita tähän lenkkeilyyn. Onneks on olemassa heijastimia... Ja pimeänä aikana voi otta kaverin mukaan kun lähtee, ei tarvitse yksin pelätä ;)


Tällainen kaunis puu näin lenkin varrella! Pihlajanmarjat, niin kauniita ja niin syksyiset :) Oli pakko napata kuva, vaikka oli niin hyvä "draivi" päällä.

On se vaan ihmeellistä, jotkut päivät juoksu vaan kulkee, kun pääsee vauhtiin on vaikeata pysähtyä. Toiset päivät se on niin takkuista ja tahmeeta ja todella tylsää! Ehkä se hyvä fiilis johtui minun uudesta spotify soittolistasta ;) "Vanhoja" fiilisbiisejä, siitä ajasta, kun olin sen ikäinen että jaksoin tanssia koko yön hyvien biisien tahdissa, eli 90-luvun poppia soi tänään... :)  ... siitä on kyllä muutama vuosi... ;)

Ja kun pääsin kotiin, oli aamupalan aika, smoothie ja avocado-kanamuna leipä, ja tottakai kahvia! Nam!! :)



Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti