sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Smoothie - nam!!

Ihana sunnuntai! Hyvä ystävä tuli aamupäivällä "aamupalalle" :) ja vaihtamaan kuulumiset. Päätin eilen kaupassa että tänään tarjoan hänelle smoothien, nam :) Juon yleensä aamulla jonkun smoothien, se on niin hyvää ja helppo tehdä!!

Tässä aamun smoothie "resepti";
mangopalat (pakaste)
apelsiini-mandariinipaloja (pakaste)
appelsiinituoremehua
turkkilainen jogurtti
vettä
2-3 rkl protskujauhetta

Kaikki ainekset blenderiin ja lopputulos, ihanan raikas smoothie :)  En mitanut niin tarkkaan, paljonko laitoin vettää, jogurttia jne. Iman maun mukaan. Ja koska hedelmäpalat tulivat suoraan pakastimesta en lisännyt erikseen jäitä, tästä tuli muutenkin ihanan viileä ja maku oli hyvä :) Ja smoothie sai hyvät pisteet ystävältäni ;)

 
 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti