Tässä aamun smoothie "resepti";
mangopalat (pakaste)
apelsiini-mandariinipaloja (pakaste)
appelsiinituoremehua
turkkilainen jogurtti
vettä
2-3 rkl protskujauhetta
Kaikki ainekset blenderiin ja lopputulos, ihanan raikas smoothie :) En mitanut niin tarkkaan, paljonko laitoin vettää, jogurttia jne. Iman maun mukaan. Ja koska hedelmäpalat tulivat suoraan pakastimesta en lisännyt erikseen jäitä, tästä tuli muutenkin ihanan viileä ja maku oli hyvä :) Ja smoothie sai hyvät pisteet ystävältäni ;)
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti