Välillä elämä ottaa ihmeellisiä käännöksiä ja sattuu odottamottomia asioita.... Näin kävi minulle.... Olen ensimäinen kerta elämässäni työtön.... Sain eka viikonloppu/kesätyöpaikka kun olin 15v. Sen jälkeen minulla on aina ollut töitä, aina!!
Se tunne kun tippuu korkealta on ihmeellinen ja outo, se on pelottavaa ja jopa ahdistavaa. Aloitan pikku hiljaa toipuman ensi shokista ja nähdä koko asian uusin silmin... Tämä tarkoitta jonkun uuden alku, minulla on mahdollisuus aloittaa jotain uutta, kokeilla mihin minun siivet kantaa. Toki, aika työnhakijana tulee ilemaan erittäin rankka, mutta uskon itseäni, uskon kovasti että jos haluat tehdä töitä saat töitä. Ja se että uskoo itsensä, sillä pääsee jo pitkälle :)
Eli en ole jäänyt kotiin peiton alle itkemään, olen ottanut ohjaat käsiin ja alkanut järjestellä asioita ja huomenna minä marssin työkkäriin, sekin ensimäinen kerta elämässäni.... :/
Tällä ihanalla kuvalla osoitan sen että tämä syksy on uuden alku, tästä alkaa uusi elämä ja saa nähdä mihin tämä vielä vie minut. Kaikilla asioilla on joku tarkoitus, silloin kun ne tapahtuvat tiedämme harvoin se todellinen syy... Se selviää yleensä vasta myöhemmin!
Niin.. ja tämä kuva ja herkullisia reseptejä löytyy tästä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti