maanantai 3. syyskuuta 2012

Sunnuntailenkki ja kahvakuulailua!

Tein eilen illalla pitkän lenkin, reilun tunnin lenkki,  ja aivan uusi reitti. Tai reitti oli tuttu, mutta siitä on aikaa kun viimeksi tein just sen lenkin... Ilma oli niin ihana, raikas ja lämmin ja fiilis oli erittäin hyvä :) On kivaa haastaa itsensä "uudella" reitillä, missä kaiken lisäksi on todella iso ylämäki... siinäpä oli haastetta, ja siitä haastetta selvisin ihan hyvin :)

Oli niin mahtava oli kun pääsin kotiin, joten päätin että teen vielä muutama kahvakuulaliike, mm. kyykkyjä missä kuula toimii lisäpainona, maastaveto ja pystypunnerrus. Kaikki kolme liikettä melko raskaalla kuulalla. Tämä setin jälkeen voimat oli loppu mutta olo erittäin hyvä ja jopa vähän "eufoorinen" ;)

Tässä kuva "palautussetistä", purkillinen rahkaa, nektariini ja melonipaloja ja pari lasia kivenäisvettä :) Namskis! Ja ihana rakas aviomies hieroi  vielä illalla minun erittäin kipeä pohjelihas joka lenkin aikana alkoi temppuilla ikävästä... :(


Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti