keskiviikko 12. syyskuuta 2012

... running in the rain...

.... voi olla erittäin virkistävää :) Näin oli tänään, ja ihana iltalenkki vesisateessa oli JUURI se mitän tänään tarvitsin :)
 
Kävin ensin tekemässä lopputestauksia minun "kuntoryhmäläisille", tai kaksi niistä. Ja sen toisen naisen lopputulos ja testitulos sai minut niin iloiseksi, että olisin voinut juosta sateessa vaikka vielä puolet pitempi lenkki :) :) Puolessa vuodessa hän oli saanut aikaseksi mahtavat muutokset, sekä aerboisessa että lihaskunnossa! Jess!! Hyvä hän ja hyvä minä!! Tämä sai aikaseksi sen että olen entistä enemmän varma, että minun tulevaisuuden työ jotenkin liittyy liikuntaan ja hyvinvointiin! :)
 
 
Tämä kuva pitää niin hyvin paikkansa. Lenkillä tuli vastaan mies joka oli ulkoiluttamssa koiransa, ensinäkin, se mies hymyily ja toiseksi, hän tervehti ja totesti "onpa mukana lenkkiilma", hyvä etten juossut suoraan päin puuta :D Miten pieni asia voi olla  niin iso, ventovieras joka tervehtii pururadalla :) Se sai aikaseksi sen, että tein vielä kolmas kierros ;) Tuli tehtya melkein 10km mukavaa ylämäki-alamäki juoksua vesisateessa... huomenna saattaa olla ihan pikkasen kipeät jalat... Mutta elämä on :) Kun se urheilu on niin kivaa!!

Ja nyt tämä "tyttö" pitää pää tyynyyn, huomenna uusi päivä ja uudet mahdollisuudet! :)

Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti