.... voi olla erittäin virkistävää :) Näin oli tänään, ja ihana iltalenkki vesisateessa oli JUURI se mitän tänään tarvitsin :)
Kävin ensin tekemässä lopputestauksia minun "kuntoryhmäläisille", tai kaksi niistä. Ja sen toisen naisen lopputulos ja testitulos sai minut niin iloiseksi, että olisin voinut juosta sateessa vaikka vielä puolet pitempi lenkki :) :) Puolessa vuodessa hän oli saanut aikaseksi mahtavat muutokset, sekä aerboisessa että lihaskunnossa! Jess!! Hyvä hän ja hyvä minä!! Tämä sai aikaseksi sen että olen entistä enemmän varma, että minun tulevaisuuden työ jotenkin liittyy liikuntaan ja hyvinvointiin! :)
Kuva: We heart it
Ja nyt tämä "tyttö" pitää pää tyynyyn, huomenna uusi päivä ja uudet mahdollisuudet! :)
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti