perjantai 21. syyskuuta 2012

Herkuttelua...

Välillä herkuttelua on sallittua :) mutta vaan joskus. Minä olen ollut varsinainen suklaasyöppö ja irtokarkkeja en voinut vastustaa. En muista koska viimeksi söin suklaata... Ennen minä oikeasti luulin että siitä suklaahimosta ei vaan pääse pois, mutta kyllä se onnistuu. Irtokarkkeja syön vielä, mutta hyvin harvoin ja kun syön, se määrä pysyy hallinnassa.
 
Mutta minulla on edelleen yksi asia, mikä minulla on hyvin vaikeata vastustaa.... Minttulakua!! Nam! Nämä ovat niin hyviä :) Varsinkin kun niitä saa tuoreina :) Onneks näitäkin pytstyn syömään kohtuudella ;) Kun on aikaa ja mahdollisuus; muki kahvia ja minttulakua ja hetki rauhaa... Jep, silloin minä nautin!
 
Onneks on olemassa vaihtoehtoja jos iskee ihan hirvee karkkihimo, ja nimenomaan, terveellisiä vaihtoehtoja :) Tämän pussin löysin kaupan hyllystä jonkun aikaa sitten ja voin suositella. Ei liian suolaiset ja sopivasti seassa muuta kun pähkinöitä. Hinta on vaan ainut huono puoli, pussi on melko kallis, mutta hyvä ja terveellinen, niin minun mielestä siitä voi jo maksaa vähän enemmän. Suosittelen, löytyi "omasta" kaupasta samasta hyllystä missä esim. suolapähkinät, popcornit ym.

 
 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti