Välillä herkuttelua on sallittua :) mutta vaan joskus. Minä olen ollut varsinainen suklaasyöppö ja irtokarkkeja en voinut vastustaa. En muista koska viimeksi söin suklaata... Ennen minä oikeasti luulin että siitä suklaahimosta ei vaan pääse pois, mutta kyllä se onnistuu. Irtokarkkeja syön vielä, mutta hyvin harvoin ja kun syön, se määrä pysyy hallinnassa.
Mutta minulla on edelleen yksi asia, mikä minulla on hyvin vaikeata vastustaa.... Minttulakua!! Nam! Nämä ovat niin hyviä :) Varsinkin kun niitä saa tuoreina :) Onneks näitäkin pytstyn syömään kohtuudella ;) Kun on aikaa ja mahdollisuus; muki kahvia ja minttulakua ja hetki rauhaa... Jep, silloin minä nautin!
Jessi


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti