tiistai 18. syyskuuta 2012

Vähän sitä ja tätä :)



Tämä on minun suosikkibiisi tällä hetkellä, tämä biisi soimaan ja askel kulkee tai kuula nousee :) Naapurit varmasti jo tietävät tässä vaiheessa että tässä talossa asuu pieni Lady Gaga fani ;) Onneks lähinaapuri ei ole ihan nurkan takaana, sinne on sentään matkaa noin 60 metriä :)

Tein aamulla pitkästä aikaa pitkän lenkin. Lähdin taas lenkille kun poikani lähti taksilla kouluun. Teki kyllä hyvää, oli vähän liikaa ajatuksia ja huolia päässä niin lenkki auttoi kummasti :) Nyt on vähän parempi mieli ja jaksan taas eteenpäin :) Sellainen reilu tunnin lenkki tein ja kotona odotti virkistävä suihku ja ihana aamupala :)

Viime viikko oli jotenkin niin kiireinen etten ehtinyt kunnolla urheilla ja liikkua joten tällä viikolla korjaan sen asian :)

Eilen kävin ohjaamassa "minun" ihana nappularyhmä. Ryhmä on osaa kaupungin liikuntatoimen palveluja ja olen ohjannut ryhmän vuodesta 2008 (!!). Ryhmässä on noin 25 4-6 vuotiaita ja ovat kyllä niin mahtavia tyyppejä. Sinne kun lähtee, niin sieltä tulee hymy suussa pois :) Pyöräilin sinne, onneks oli myötätuuli ;) koska lähdin pikkasen liian myöhässä liikkeelle :) Hiki päässä tulin perille minuutti ennen tunnin alkua :) Ja kotimatkalla oli aivan järkyttävä vastatuuli!! Välillä tuntui ettei pyörä liikkunut ollenkaan enkä pääse eteenpäin. Oli kiva polte reisissä ja pakarassa kun pääsin kotiin ;) Siitä tuli hyvä hyötyliikunta ;) Sellaisesta tykkään! Ja ihme kyllä, ei tuntunut reisissä tänään ja lenkki sujui mukavasti, yllättävän kevyt askel tänään.

Kun kerran päivän kuntoilu on tehty voin nyt keskittyä kaappien siivoamiseen (pitää hyödyntää tämä "vapaa-aika", kun sitä kerran on....) ja kohta jälkikasvu saapuu koulusta kotiin :) Tässä ne päivät vaan menee ;)

Jessi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti