Ihana Pajulahti! Täällä olen taas lähijaksolla ja nautin siitä!! Ihania ihmisiä, ihana ympäristö, mielenkiintoiset tunnit. Olen niin onnellinen että tammikuussa tein se päätöksen aloittaa liikunnan opiskelut. Olen entistä enemmän varma että tästä on minun tulevaisuuden ammatti, millä tavalla en osaa vielä sanoa mutta liikunta kulkee vahvasti mukana elämässäni.
Haikea tunne on ilmassa, ei ole enää kun kaksi lähijaksoa jäljellä... Minne tämä vuosi on mennyt, aika on mennyt todella nopeasti.... Ja minun pää on täynnä uutta tietoa ja ideoita :)
Tämä ihana kesäinen kuva otin elokuun lähijaksolla, kaunis järvimaisema, rauhallinen ja aurinkoinen!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti