torstai 20. syyskuuta 2012

Pyöräily on kivaa!!

Minun "pieni" 5-vuotias on keksinyt sen, että on ihan hirmun kivaa pyöräillä paikasta toiseen ;) Joten jos vaan sää sallii, niin me pyöräillään päiväkotiin joka päivä :) On se vaan niin reipas, tai onko se niin että hän on vaan hirveen määrätietoinen ;)
 
Jos meinaa pyöräillä ympäri "kylää" niin on pakko syödä hyvä aamupala. Lapset syövät aamuisin melkein aina puuroa. Päätin minäkin syödä aamupuuroa, jotta jaksan. Pelkkä puuro ei pidä kylläisenä kovin kauan joten lisäsin puuroon luumuja (omasta puusta), cashew pähkinöitä, pellavansiemeniä ja maitoa :) Nam!! Olipa hyvää! Ja tietysti, kahvia ja c-vitamiini ;) Pysyvät pöpöt poissa ;)
 
 
 
 
Tietysti minä pyöräilen lasteni kanssa jos he vaan haluavat. On se hyvä että lapsi oppii jo pienestä että on muita tapoja liikkua, paikasta toiseen, kun autolla. Keskiviikkona oli vaan sen verran harvinainen päivä, että pikku pojalla oli illalla myös saba treenit. Hän itse päätti että myös sinne lähdetään pyörällä :) Vettä satoi ja oli vähän kylmää, mutta ei se häntä haitannut. Reippaasti hyppäsi pyörään ja lähti polkemaan, oli vajaa tunti treeneissä, ja pyörällä kotiin. :) Siis mieletön pikku "jäbä" :) 

 
Itse olen yhdistänyt pyörälenkki ja kahvakuulailua tällä viikolla. Hyvä yhdistelmä muuten. Minun pikkuveljen vanhalla, vihreällä pyörällä on ihana kulkea, se on hyvä pyörä. Mieheni asetti keväällä siihen lukkopolkimet ja kyllä se on niin että pyöräily on erilaista kun polkee kunnolla :) Minä tykkään!
 
 
Huomenna taas, kuulema, lähdemme aamulla pyörällä liikkeelle... Äiti ainakin saa liikkua, koska minulle niitä matkoja kertyy päivän aikana puolet enemmän ;) Ja se tekee äidille vaan hyvää... :)
 
 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti