Keitän yleensä aamupuuroa minun pienelle koululaiselle. Tottakai aamupala vaihtelee, mutta hän tykkää puurosta niin se on helppo terveellinen aamupala hänelle. Minä olen yleensä syönyt työpaikalla aamupalan mutta tästä lähtien syömme yhdessä aamupalan kotona. Tänään päätin että minäkin aloitan aamuni purolla. Kaurapuuroa, päälle nektariinipaloja, banaani ja maitoa. Lasissa tuoremehua ja tottakai mukillinen kahvia. Tästä tuli niin iloinen ja ihanan värikäs aamupala että siitä oli pakko ottaa kuvan :) Ja oli muuten hyvää!!
Kun kerran aamupala oli niin ihanan värikäs niin löysin jossain netissä tällainen ihanan värikäs kahvakuula kuva. Kun kerran aamu lähti väreillä liikkeelle niin lopetan päivän myös samalla tavalla ;)
Kuva: netistä


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti