maanantai 24. syyskuuta 2012

Tuoreita sämpylöitä

Joskus iskee jostain, sellainen kummallinen innostus leipoa :) Tällä kertaa lapset ja minä leivottiin sämpylöitä. Ihania, pieniä pyöreitä porkkana sämpylöitä. Lasten ilmeet olivat kyllä hyviä kun huomasivat että taikinaan meni myös porkkanaraastetta. Ihmettelivät kyllä että mitä siitä tulee ja voiko ylipäänsä noin tehdä. Kun sämpylät tulivat uunista niin hyvin upposivat. Tuoreita ja lämpimiä sämpylöitä on vaan niin hyviä :) Minäkin söin muutama...  Tai siis... muutama liikaa... ;) 
 

Kun itsee leipoo, tietää ainakin mitä sämpylöistä löytyy :) Pakastin sopivan kokoiset pussit. On se vaan niin ihanaa ottaa pakastimesta sulaamaan. Ja nämä olivat niin helppoja tehdä :) Ja tämä kun seassa on porkkanaraastetta, sämpylät saavat sellainen ihana väri, vähän niinku oranssit sämpylät :)
Nam!

Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti