perjantai 14. syyskuuta 2012

Perjantai fiilikset :)

Aamu alkoi lenkillä ihanassa syysauringossa. On se vaan niin mukavaa lenkkeillä kun aurinko paistaa, ilma on raikas ja on valoisaa .) Minä tykkään... Ja nappasin kuvan ennen lähtöä... Napit korviin, hyvää musaa ja kyllä taas askel kulki niin mukavasti. Toi pinkki (tai onko se ehkä lila....) takki on paras mikä olen ikinä löytänyt. Niin mielyttävä materiaali, hengittää, ei päästä koestus heti läpi (tuli testattu keskiviikkona kun lenkkeilin sateessa) ja on niin kivaa lähteä lenkille kun on pirtsakan värinen takki ;) Siitä jo tulee hyvä meili ;)
 
 Kun tulin takaisin kotiin nämä värikkäät ihannuudet saivat hieman kyytiä. Tai eniten toi keltainen "aurinko" oli tänään käytössä, kyykkyjä, maastaveto, vinot vatsalihakset ja sen jälkeen harmaa "möykky" käteen ja pystypunnerrukset kahdella kädellä. Minuutti per liike ja neljä kierrosta... huh huh... Mutta olipa hyvä olo jälkeenpäin :D Jess!! Hyvä minä! ;)

 
Palautusjuoma, suikhuun ja siitä suoraan työhaastatteluun. Ainakin oli endorfiinit korkealla haastattelussa :D Pidän peukkuja että se paikka on minun :) No, kyllä mulle vielä joku paikka jostain löytyy :)
 
 
Haastattelun jälkeen hain lapseni koulusta ja kotiin syömään lounasta. Tänään teki niin mieli raikas katkarapusalaatti, joten sellainen tein. Lisukkeena pari näkkäriä sulatejuustolla. Nam!!  Eikö olekin herkullisen näköinen :)

En ymmärrä miten nämä päivät vaan menee. Tuntuu että herään, saan lapset kouluun ja tarhaan, käyn lenkillä, siivoan/pesen pyykkiä, selailen työpaikka ilmoituksia, teen työkkärille kaiken maailman selvityksia ja kohta kello on jo niin paljon että jälkikasvu tulee kotiin ja pitää hakea tarhasta. Siinä se iltapäivä sitten menee, syödään, harrastukset ja hups hei, nukkumaanmenoaika... Välillä mietin.. missä välissä mä niinku ehti käydä töissä :D :D Toisaalta, en mä silloin ehtinyt aamulla lenkillä, eikä meillä ollut näin siivottu koti ja niin tyhjä pyykkikori :) Kaikilla asioilla on hyvät ja huonot puolet ja olen päättänyt että tämä "työttömyys" on "tulevaisuuden mahdollisuus" :) Minulla on aika miettiä ja etsiä minulle mieluisa työpaikka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti