Ursäkta, men ett gym, där tränar man, man svettas, pustar och stånkar och alla gör det de ska. Nu är det mycket nära att jag lämna det stället, tänker inte nämna namn... I skolan där jag börjat studera finns ett eget litet gym, börjar gå dit istället. Inget lyx, bara ett gym med just det vad man behöver, fria vikter och lite till. Tack, det räcker för mig! Och därtill kör jag hemmaträning! Lite yayog och kettlebell. Varför betala flera tior i månaden för ett ställe där man tydligen skall vara piffad till tusen för att passa in!?
Så jag tror minsan jag såg ut som Lilla My på gymet idag ;)
Pitkän flunssa kierteen jälkeen pääsin vihdoin salille tänään... ja voi että minua ärsytti siellä... Olin sitä mieltä että nykyinen sali on ok paikka, ei sellainen missä pitää sitoutua moneksi vuodeksi, vaan sellainen missä peritään kk-maksu ja voi milloin tahansa sanoa jäsennyys irti, sali joka on tarkoitettu sekä miehille että naisille, ja juuri tämän takia olin niin varma että tämän päivän ilmiö ei tulisi vastaan salilla. Tänään seillä sattui olemaan ryhmä nuoria naisia. Pukkarissa oli kiva hiuslakka/hajuvesi pilvi ja meikit viimeisen päällä ennen kun he lähtivät salin puolelle. No, treeneistä ei heidän kohdalla voi puhua, se oli juoruilua, hihitystä ja teinimäinen käytäntö :( Ja ilm. salille ei mennä hikoilemaan, koska oli pakko keskenään kommentioda että penkkipunnerrus laitteeseen ei voi mennä sen jälkeen kun minä olin ollut siellä, koska siellä voi olla hikeä!! Voi huh huh!!!! Tänään oli juu rankka treeni pitkän tauon jälkeen ja hiki tuli. Minulla on aina pikkuåpyyhe mukaan ja pyyhin laiteet oman käytön jälkeen. Sain toki treenin tehty mutta oli pinna niin kireellä kun lähdin pukkariin. Jos juoruja haluaa vaihtaa niin silloin mennään kahvilaan tai jos menee sailille, niin aivan tyhmää valoittaa jonkun laitteen ja muuta joutuvat odottaa omaa vuoroa koska "minulla on treeni kesken".... Ai mikä treeni... Istuu ja tekee pari liikettä minuutissa ja siinä välissä hihittelee...
Anteeksi... tämä tunteiden purkaus, joksu jotkut asiat ärsyttävät.... ja paljon!! Luulen että kyseinen sali on kohta yksi jäsen köyhempi ja minä treenan muualla. Aloitin (taas) opinnot ja siellä koulussa on oma sali minkä oppilaat saavat käyttää ilmaiseksi. Se ei ole hieno luksus sali, mutta sali mistä löytyy kaikki tarpeelliset välineet ja siellä voi tehdä hyvät treenit. Joten nyt on vahva tunne että minä siirryn koti treeniin, yayog (you are your own gym) ja kahvakuulailua, lenkkeily ym. Onhan minulla kotona vaikka mitä. No niin.. nyt höyryt on päässyt pihalle ja heti parempi olo ;) Ja salin nimi jää nyt mainitsematta ;) Terv. "Pikku Myy" ;)

Förstår din frustation. Jag skulle ha sagt till åt småtjejerna. Vill man ha resultat så får man jobba hårt. Jag pustar och stånkar och har mig. Och visst kan jag få nån blick då och då. Inte från killarna, i så fall är det alltid nån tjej. Killarna tycker det är coolt att man tränar hårt. Det är avundsjuka. Ingenting annat, har jag kommit fram till. Och jag bryr mig inte om någon blänger på mig. Ler snällt tillbaka istället. Men skulle någon säga något åt mig så då säger jag till. Blir så full i skratt om jag nångång är på kvällen i gymmet och ser hur flickor sminkar och har sig innan de ska träna. Men det handlar ju om osäkerhet.
VastaaPoistaFrågade vänligt (men rätt bestämt) om hon var klar i benpressen och fick som motfråga "ser det ut så..." Så tänkte då att äh... låt dem vara och så jobbade jag vidare med andra maskiner/vikter. Osäkerhet är just vad det handlar om och okunskap.
Poista