lauantai 23. helmikuuta 2013

Strong!!

Jag har ju mitt mål med mina armar ;) Så det gäller att ligga i :) Men den där vikten börjar kännas lite lätt ;) "Mamma, hur kan du vara så stark!!?" undrade min nästan 6-åring :D Det är ju bra att man imponera på de små i alla fall ;)
 
 
Mullahan on se tavoite, saada kädet kesäkuntoon ;) Joten niit pitää treenata ahkerasti :) Tämä paino alkaa vaan olemaan aika kevyt ;) hehee... "Äiti, miten voit olla noin vahva!!??" minun melkein 6-v kysyi :) Hyvä että olen vahva pienen ihmisen silmissä... ;)
 

Jag + kulan = sant! :)

Minä + kuula = totta!!

Tror jag har ganska mycket av det där "finska sisu" i mig ;) Jag tränar ute, i väder som väder!! Jag gör mina kettlebell pass ute och annan styrka också. Har väl lite filisofon; "finns ej dpligt väder, bara dåliga kläder" :) Men att löpa i detta väder, med is, snösörja, nysnö, packadsnö osv. så det är inte kul, mina vader skriker på hjälp efter dagens pass... Imorgon får de vila :)

Minussa on aika paljon sellaista "suomalaista sisua" ;) Treenan ulkona, säällä kuin säällä. Teen kahvakuulaharjoitukset ulkona ja muut voimaharjoittelut. Nautin siitä!! Raitis ilma ja liikunta, siinä on hyvä yhdistelmä. Paitsi että juoksulenkki lumessa, kun pohjalla on jäätä, uutta lunta, loskaa ja pakattu lumi, se on jo hieman haastellista! Mutta elämässä pitää olla haasteita ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti