lauantai 23. helmikuuta 2013

Buzzador - Oral-B Pro Expert

Vau!! Vilket paket alltså!! En låda fylld med små tandkrämstesttuber att dela och lite större att testa själv och låta andra testa! Jag gillar!! Kanske tanborstparty skulle vara något ;) Det är inte så illa att få vara Buzzador och testa sådana här bra saker!
 
Iso laatikko täynnä pikku hammastahnatestituubeja ja pari isoa myös! Tykkään!! Näitä jaan jos joku haluaa testata! Tai toinen vaihtoehto, kutsua koolle ystävät hammaspesukustuille ;) On se kiva toimia buzzadorina ja olla mukana testaamassa uusia juttuja!!
 
 
Fick ju vara med och testa tandborsten 2012, OralB Trizone var det. Vad jag tyckte om den kan du läsa här. Gav den en ny chans och vet ni, nu kan jag inte vara utan den. Igår testade jag hurdan känsla det är att tvätta med OralB TRizone 500 och Pro Expert tandkrämen. Det var så frisk och fräsch känsla efteråt. Mannen min, han använder en vanlig tandborste, men även han tyckte att det var en så ren och fräsch känsla i munnen efter att ha tvättat med OralB Pro-Expert. Det blev en sådan där arktisk känsla i munnen, du vet, så där som att det känns att man blåser ut istappar :D


Sain 2012 olla mukana testaamassa OralB Trizone 500 sähköhammasharja. Kokemus ja kommentit löydät täältä. Olen antanut harjan uuden mahdollisuuden ja usko tai älä, enää en voi olla ilman sitä. Se vaati vähän totuttelua ;) Eilen kokeilin millainen olo suussa kun käyttää Trizone ja raikas hammastahna, koska sitä se on toi Pro-Expert, se on todella raikas. Oli kyllä super puhdas tunne suussa! Tulio vähän tunne että suusta lensi jääpuikkoja kun puhalsi ilmaa :) Sellainen arktinen raikas tunne. Mieheni käyttää tavallinen hammasharja, ei sähkö, ja myös hän oli positiivisesti yllättynyt hammastahnasta. Tämä on hyvä!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti