Vau!! Vilket paket alltså!! En låda fylld med små tandkrämstesttuber att dela och lite större att testa själv och låta andra testa! Jag gillar!! Kanske tanborstparty skulle vara något ;) Det är inte så illa att få vara Buzzador och testa sådana här bra saker!
Iso laatikko täynnä pikku hammastahnatestituubeja ja pari isoa myös! Tykkään!! Näitä jaan jos joku haluaa testata! Tai toinen vaihtoehto, kutsua koolle ystävät hammaspesukustuille ;) On se kiva toimia buzzadorina ja olla mukana testaamassa uusia juttuja!!
Sain 2012 olla mukana testaamassa OralB Trizone 500 sähköhammasharja. Kokemus ja kommentit löydät täältä. Olen antanut harjan uuden mahdollisuuden ja usko tai älä, enää en voi olla ilman sitä. Se vaati vähän totuttelua ;) Eilen kokeilin millainen olo suussa kun käyttää Trizone ja raikas hammastahna, koska sitä se on toi Pro-Expert, se on todella raikas. Oli kyllä super puhdas tunne suussa! Tulio vähän tunne että suusta lensi jääpuikkoja kun puhalsi ilmaa :) Sellainen arktinen raikas tunne. Mieheni käyttää tavallinen hammasharja, ei sähkö, ja myös hän oli positiivisesti yllättynyt hammastahnasta. Tämä on hyvä!!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti