Skulle ha sovmorgon idag, men alltid blir det ju inte som man tänkt sig... ;) Och denna gång var det min kattfrken som satte käppar i hjulet för mig :) Tror hon har lite vårkänslor ;) Så jag steg upp och drog på mig löpkläderna och stack ut och det var den bästa starten på en lördag morgon. Härlg frisk luft, motion och bra musik. Väl hemma lite övningar med kulan och på trappan satt "fröken" och vänta på mig! Sedan in, några plankor, lite puch ups och så frukost! Nu finns det energi i mig idag ;)
Olin suunnitellut (eilen) että tänään nukun pitkään... hahaaa.. aina asiat eivät menee niin kuin suunnittelee ;) Ja tällä kerta syy oli minun pieni kissaneiti, ilm. hänellä on kevättä rinnassa :) :) Päätin että no, kun kerran olen hereillä, nousen ylös ja lähden lenkille. Paras päätös tänään :) Lenkkarit jalkaa ja ulos! Ihana pirteä ja raikas keli ja juoksu kulki tänään! Sopivan pituinen lenkki ja lenkin jälkeen vähän kuulailua. Ja kukahan odotti minuna kuistilla, no se pikku "neiti" joka oli syy minun lenkkiin :) Sisää, muutamat lankut ja punnerrukset ja sen jälkeen ihana aamupala. Nyt minussa on virtaa jakaa myös muille ;) Tästä tulee hyvä päivä!!
Jessi


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti