keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Go´moron världen

Första ungarna frågade idag då vi alla var uppe; "mamma, kan vi få se på en ritad film när du går på länk?" Jahaa... nå, men visst kan ju mamma gå på länk idag också ;) Så bättre "träningshjälp" kan man ju knappast ha ;) Så mamma drack en energismoothie, drog på sig kläderna och ut i den friska luften :) Skönt var det, igen en gång! Och solen vågade titta fram. Så hade lite av en "go´moron världen" känsla då jag kom ut; fåglarna kvittra, friskt i luften, på väg på länk :) Härligt! Hade ju nog egentligen tänkt ha sovmorgon, men det får bli till en annan morgon ;) 
 

Det att jag gillar träningskläder är väl inget nytt för någon ;) Var lite tvungen att skaffa ett par nya långa tights som det går bra att ha dra på när man ska på länk. De gamla, som varit ett par favoriter har hängt med så länge så de bara hängde på mig. Kanske de bara är så urtvättade ;) Hittade dessa coola på H&M (varför betala många slantar för något som man kan få billigt...., gillar H&M:s träningskläder). De har hela vadpartiet tänkt med reflex, små, små prickar som reflekterrar i mörker, voolt och bra!! Gillar jag!!

Och till skillnad från det stora utbudet med svarta tights så är de här grå med turkos/aqua detaljer, gillar det också. Och det absolut bästa: längden är perfekt!! (också för en kortis som jag...) ;)
 
 
Kun vihdoin sain silmät auki aamulla, lasten eka kysymys oli; "äiti, kun sinä lähdet lenkille, saammeko katsoa jonkiun piirretyn elokuvan??" No, kai äiti sitten pitää mennä lenkille ;) Ajatuksessa oli rauhallinen aamu, mutta kun kerran lapset käskee niin mitäs siinä :) Energia smoothie, treenivaatteet päälle ja lenkille. Ihana raikas aamu, linnut lauloivat ja aurinko tuli esiin, mahtava aamu ja olli kyllä vähän sellainen "maailma, täältä tulen" fiilis kun lähdin. Ja olo oli taas huippu lenkin jälkeen. Se rauhallinen aamu voin viettää jonkun toisen aamun!
 
Löysin muuten mahtavat treenitrikoot!! Se ei varmasti ole mennyt ohi että tykkään treenivaatteista ;) Nämä löysin H&M:ltä (sieltä löydän kivoja treenivaatteita ja hinta sopii minun kukkaroon). Näissä on kiva yksityiskohta, pohkeen yli on paljon pieniä heijastin pilkkuja, siis huippu, nyt minut näyy myös pimeässä :) Tykkään!! Ja paras näissä oli pituus, juuri sopiva (pätkälle..) ;) 

 
Jessi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti