keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Listan

Ska göra "listan" som jag hittade i Pias blogg :)

1. Vad i ditt kylskåp får absolut inte ta slut? Kvarg (Kesella), ägg, paprika :)

2. Om du bara fick göra en övning för resten av livet, vilken skulle den vara? Hmmm.. Det skulle nog vara kettlebellsvingen med en rejäl kula

3. Om du måste välja, skulle du då i resten av ditt liv träna i vanliga kläder eller "leva vanligt liv" i träningskläder? Leva i träningskläder!! Gör det redan nu ;) Har toppar som är till för träning och träningstoppar i härliga färger som jag har till vardags på jobbet (går bra då man jobbar som lärare)

4. Om du var en gladiator, vad skulle du heta? Jinx  :) hihhihii...

5. Om du skulle ta dig från norra till södra Finland , hur skulle du göra det? På cykel, skidor eller fots? Cykel är nog det som jag skulle välja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti