Att skrinna är ju inte bara roligt, det är ju också den bästa träningen för rumpan ;) Det är skönt att det finns en gren som man kan kombinera familjeliv, utevistelse, roligt och träning :) Jag gillar!! Vi går också och skrinnar med mina elever och med gymnastikklubben jag har i skolan. Så det har blivit mycket skrinna denna vecka. Gymnastikklubb barnen är från de yngre årskurserna och de hittade en snöskottare vid planen och kom på idén, att de sitter i den i tur och ordning och jag kör dem ett varv :) Skoj va!! :) Jovisst!! Efter nio varv runt isplanen med en mer eller mindre tyngre unge i skottarn, så tacka mina ben och rumpa :) Och svettigt var det! Inte illa det här hörni, få en bra träning och dessutom betalt för det ;)
Med egna ungar är det hockey som gäller :) Helst mamma i målet, för då blir det garanterat mål, för hon stänger högen då pucken kommer ;)
Omien muksujen kanssa pelataab jääkiekkoa ;) Äiti maalivahtina niin joka kiekko menee maaliin... ;) ;)
Jessi


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti