keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Rea shopping

Att ha en morgon i veckan som man börjar jobba sent är inte bra för plånboken ;) Vet inte hur det gick till igår morse, stegen bara förde mig till Top Sport och de har ju rea... ;) Kom ut med ett par fina vita utebyxor. Inte en praktisk färg för tvåbarnsmamma, men får man ett par skidbyxor för 17€ så spelar färgen ingen roll... ;) inte så mycket i alla fall, och var i behov av ett par utebyxor/skidbyxor. Mina gamla slalombyxor hade sett sina bästa dagar och de bara hängde på mig, typ två nummer för stora (!!). Därtill denna härliga pink väst! Båda plaggen med -70% så var verkligen fynd. Betala 30€ för för båda. Sällan jag hittar på rea passlig storlek, men nu hade jag verkligen tur. Så egentligen tackar ju plånboken att jag hade tid att slinka in på rean ;) 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti