... stronger! Som Kelly Clarkson sjunger ;) Ibland känns det ju nog som om armar och axlar är på väg att dö då man tränar dem riktigt hårt, men orden stämmer, "just makes you stronger...". Ett av mina mål är armarna. Har så gott som alltid haft mycket styrka i armar och axlar och vinner min man i armstyrka, men mitt mål är att få dem synliga och det jobbar jag på ;) Och sakta med säkert ger träningen resultat! Jess, i like it!! :D
.... stronger! Kelly Clarkson laulaa ;) Ja pitää se paikkansa. Vaikka joskus tuntuu siltä että kädet ja olkapäät ovat ihan "kuolleita" kova treenin jälkeen niin niistä tulee vaan vahvemmat ;) Yksi tavoite minulla on kädet ja olkapäät. Minulla on melkein aina ollut paljon voimaa käsissä ja voitan jopa mieheni siinä, mutta tavoite on saada ne paremmin näkyviin :) Ja pikku hiljaa tavoite toteutuu, kova treeni ja sitekys palkitaan ;) Jess!!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti