torstai 14. helmikuuta 2013

Dumle....

Dumle.... det borde typ förbjudas i lag eller något... ;) En elev fyllde år och bjöd hela klassen, och mig, på Dumlen. Åt en efter maten och nu kan jag inte sluta tänka på Dumle... Jajaa..... äter väl den här andra stackarn om en stund... Och sedan raderar jag Dumle från hjärnan :) Men de är så goda, sega, klibbiga och passligt "choklaiga" :) Det är är väl då nackdelen att vara lärare, de härliga eleverna som bjuder på en massa gott ;) Fniss... men två dumlen är inte sååååå farligt, bara ajg nu håller mig ifrån att köpa hela påsen :D
 


Siis Dumle on vaan niin hyvä!! Ja oikeesti joku fiksu pitäisi kieltää näistä ihannuksia ;) Yhdellä oppilaalla oli synttärit ja tarjosi meille Dumle karkkeja. Yhden säin ruoan jälkeen ja nyt en saa sitä toista mielestä... Kun se on niin hyvä, makea ja just sopiva toffekarkki!! Nooo.. eihän kaksi Dumle karkkia maailma kaada, kunhan onnistun olla ostamatta se koko pussi ;) ;) hihiii...

 
 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti