keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Kvällsbit...

Min förkylning börjar sakta släppa greppet.... med betoning på sakta. Var trots allt och höll koll på en grupp knattar som hade gymnastik. GJorde så där som en dålig ledare (ursäkta) gör... Står själv på sidan om och låter barnen springa på. Normalt är jag med och leker alla skojiga lekar, klättrar, kryper hoppas osv. Idag var jag statist, men de fungera ok. Ungarna hade kul och de stred om vem som skulle få vara "fasttagare" i svansnata osv. Gick ju bra :) Väl hemma blev det kvällsbit, en grönsaksskål; paprika, morötter och blomkål, ett glas svartvinbär saft och Lambi ;) Rörde ihop en egen dipp till grönsakerna, turkisk jogurt som bas, vitlök (massvis) och kryddor och imorgon så kommer jag säkert att lukta vidrigt... :D Har som tur bara några undervisningstimmar på torsdagar :D  Men nu ska det bli läggdags för mig! Godnatt!! :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti