keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Crazy pants ;)

Vet inte vad jag har för fel... :D Men tights i den här stilen har jag ALDRIG sett på förr och nu har det hittat två par till min garderob :) Oj så smaken ändras. Inte dyra, de till vänster med svarta stickningar är från KappAhl och de till höger från H&M, så ni kan ju losta ut prisklassen på dem :) Men de är sköna!! Perfekt passform och längden passar ocksp en "kortis" :) De till höger såg ni redan tidigare skymta i bloggen då jag träna med bollen i gymppasalen. Men nu har de fått ett kompis par. Kan redan tänka mig hur skojigt det skal bli att ta sig en löprunda i den pigga tightsen bara snön smälter och vårsolen vågar titta sig fram :) Kommer ju synas i alla fall :D Men visst blir man glad av att träna i glada kläder!!? Jag blir det!
 
Jackan är uytterligare ett fynd... Från... vågar jag säga det.. ;) loppis!! Men en helt ny, fräsch Nike jacka kan man inte lämna där och hänga och lite lufta i friska luften och en tur i tvättmaskinen så fungerar loppiskläder bra för mig :) Och denna hade prislappen kvar. Någon har gjort ett missköp :) Andras misstag, någon annans lycka! 
 


En osaa sanoa mikä minua vaivaa ;) Ennen ei olisi tullut mieleen ostaa tällaiset värikkäät trikoot. Ei, ei. mustaa sen piti olla, ja mielellään yhdistettynä mustaan toppiin :) Nyt kaksi paria värikkäitä housuja ovat eksyneet minun kaappiin... outoa ;) Molemmat olivat sopivan hintaiset. Toinen pari, vasemmalla (missä mustat tikkaukset) KappAhlista ja toinen pari H&M:stä, että se kertoo hinnasta, mutta molemmat ovat niin mukavia ja ihana materiaali. Toinen pari vilautin jo blogissa (pallotreeni kirjoituksessa) ja toinen pari löysin äsken. Odotan jo kevät, lumet ovat sulaneet ja minä lähden lenkille ihanan pirteissä trikoissa :)

Takki on myös löyty.... ja usko tai älä, kirppis löytö!! Joskus sattuu tuuri. Laput vielä kiinni, ja siinä se roikkui kirppiksen rekillä.. ja nyt se roikkuu minun vaatekaapissa ;) Kiva juoksutakki joka myös odottaa keväiset juoksukelit :)

Jessi

2 kommenttia:

  1. Superhäftiga tihgts! Jag hade tidigare mest svart. Men nu gillar jag också färgat och mönstrat mera. Ska ta en sväng via KappAhl och H&M nån dag. Man kan väl aldrig ha för mycket träningskläder, eller hur... ;-)

    VastaaPoista
  2. Nej, man har aldrig för mycket träningskläder ;) Och kul att de finns färgglada kläder att träna i, för träning är ju kul!! :)

    VastaaPoista