Veckan som gick var en mycket bra vecka! Mångsidig träning och bra känsla hela veckan!
Måndag: aktiv vila (cykeltur) + plankor
Tisdag: löprunda i snabb takt + plankor
Onsdag: Kettlebell 1h + plankor
Torsdag: vila + plankor
Fredag: löprunda + plankor
Lördag: vila + plankor
Söndag: Paddling + plankor
Fick ihop 54 minuter till plankutmaningen och är mycket nöjd med mitt resultat!
Nu kör vi ny vecka och nya tag :) Tre dagar kvar till semestern!
Taas kerran och hyvä viikko takana :) Tuntuu hyvälle ja on ollut hyvä tunne koko viikon, treeni on maistunut ja sujunut hyvin!
Maanantai: aktiivinen lepo (pyörily) + lankkuja
Tiistai: Lenkki (nopea tahti) + lankkuja
Keskiviikko: Kahvakuula 1h + lankkuja
Torstai: Lepo + lankkuja
Perjantai: Lenkki + lankkuja
Launtai: lepo + lankkuja
Sunnuntai: Melonta + lankkuja
Olen keränyt 54 lankkuminuutteja viikon aikana, tuntuu hyvälle!
Tänään alkoi uusi viikkoa ja mahtavaa fiilis! Enää kolme päivää ja loma alkaa .)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti