Så sant!! Speciellt då man bli väckt alldeles för tidigt på sin semester, då behövs det något för att komma igång!! :/ Men nu är dagens plankor avklarade, squatsen, tåhäv och höftlyft :) Skönt att svettas en stund, nu frukost och humöret på top! Så; "godmorgon världen, dags att möta den!"

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti