keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Svettigt och varmt, men skönt med sommar!

Jag vet att man ska inte klaga, men idag har det varit såååå varmt!! Trodde jag skulle smälta under min postdelningsrunda, men gjorde ju inte det... ;) men mer vatten än vad jag hade med skulle ha varit bra att ha :) Hemma somna jag en stund på soffan, var helt slut då jag kom hem, så värmen gör nog sitt. Efter tuppluren smaka det bra med mat. Mannen grilla biffar och jag slängde ihop lite sallad till, gott och fräscht. Sen åkte killarna och mannen iväg på träningar och jag passa på att njuta av em mugg kaffe och lite choklad ;) Och som om jag inte skulle ha fått nog med motion idag så åkte jag iväg på ett kettlebell pass :)  Det var nog också i svettigaste laget... puuust! ;) Men åh vad skönt. Imorgon skall det ännu bli träning, men sedan på fredag skall jag ha en vilodag! Och bara njuta av sommaren och sol! Imorgon ännu en skoldag, fredag fjärrstudiedag (vi får en uppgift att göra och lämna in) och sedan fyra veckor "sommarlov"!!!! Jag väntar!! :)


Tror det kan vara lite träningsvärk imorgon... ;) Blev flera hundra svingar på kettlebell passet :) Såg ut som en tomat i ansiktet och svetten bara rann, så lämna bort bilden på mej ;) hih.... Det var ingen vacker syn, men hur var det, "if you still look pretty after your workout, you didn´t  do your best" :) Så imorgon skall jag njuta av den eventuella träningsvärken och tänka att kroppen jobbade hårt dagen innan!

Hello my friend! Letś play!
 
On kyllä ollut erittäin hikinen päivä!! Töissä olin ihan varma että sulaan ;) en sulannut, vaikka hikistä oli ja kun tulin kotiin nukahdin sohvalla, kroppa oli vähän väsynyt! Vähän ruokaa, kahvia ja levon jälkeen ohjelmassa kahvakuulatunti! Se vasta oli hikistä mutta voi että teki hyvää! Kyllä tämä suomen kesä on ihana ja siihen vielä lisätään mahdollisuus treenata ulkona niin on se vaam täydellistä!
 
Huomenna koulupäviä ja perjantaina "tehtäväpäivä" ja sen jälkeen alkaa minun loma!!! Ihanaa, neljä viikkoa lomaa!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti