tiistai 18. kesäkuuta 2013

Veckan som gick, var bra!

Förra veckan var en mycket bra träningsvecka :)

Måndag - vila - plankor
Tisdag - HIIT träning hemma
Onsdag - Ben, rumpa, höft + lår. Och plankor
Torsdag - Gräsklippning, löprunda och magen
Fredag - PW (aktiv vila+plankor)
Lördag - plankdag
Söndag - Löprunda och plankor

Jag är nöjd!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti