Så här på sommaren håller vi till lite här som där :) Bara för den skull vill jag inte glömma bort träningen så hittade detta pass, perfekt att ha med, t.ex. till stugan :) Det här kan du göra precis var som helst!! Behöver inte extra utrutsning. Ska testa detta ikväll :) Är en vecka ensam med killarna då mannen är på läger med innebandylaget han tränar. Vill inte lämna killarna så mycket ensama så denna vecka blir det träning här hemma och ev. någon löprunda och killarna kan följa med på cykel. Men blir bra det här också. Så gymbossen inställd och så kör jag ikväll!
Fundera lite vad är det där "push up rotations".... hmmm... Här är en bild:
Näin kesällä kun liikku vähän siellä täällä iin on hyvä että on olemassa paljon vaihtoehtoisia treenejä. Tämän löysin! Illalla meinaan kokeilla. Tämän pystyt tehdä missä vaan, kun se ei vaadi paljon lisää välineitä ym. Vaan sinä, kello ja hyvä fiilis.
Jäin miettimään mikä se "push up rotations" tarkoittaa... ja löysin siitä hyvän kuvan. Että siitä vaan kokeilemaan! Tämä on minun treeni tänään illalla! :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti