Har ett flertal gånger här i bloggen nämnt mitt "hemmagym" och det har ju vuxit lite med tiden ;) Just nu är största delen av redskapen flyttade ut. Gillar att träna ute och då r det bekvämt att ha allt nära till hands. Till hösten/vintern lär väl en del av redskapen flytta in och en del i garaget, så får träna där då jag vill :) En del redskap förvaras inomhus, för de tål nog inte att "bo" under bar himmel :) bl.a. fitballen. TRX banden saknas från bilden, men de hänger i killarnas gungställning (stackars barn som blev utan gunga...nä, vi samsas om ställningen ;) ). De små gula vikterna på bilden är lillkillens ;) Han gillar att träna med mamma, så han har egna vikter som passa honom. De väger typ 500g/styck. Med hjälp av denna samling redskap så får man till en riktigt, riktigt bra träning hemma! :)
Bilden finns också på min instagram, jessibremer, är kanske mer aktiv där under sommaren än här på bloggen, så välkommen att följa mig där :)
Näillä välineillä olen rakentanut ihan kivan "kotisalin". Näillä saa hyvän treenin tehty ja näin kesällä on mukava treenata ulkona. Kuvasta puuttuu jotain asioita mitkä en voi pitää koko ajan ulkona, esim. kuntopallon. Kun syksy tulee siirrän osa "punttiksesta" autotalliin ja osa sisään. Olen ihan tyytyväinen että olen saanut kerätty näin kivan "salin" ja ajan mukaan se kasvaa :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti