Kloka ord! Det är ju just precis detta allt handlar om, att hitta den där balansen! Stöter så ofta på dem som vill komma iform, kanske tappa några kilon osv. och får ofta höra: "måste nu njuta av den sista glassen/glaset vin/chokladbiten..." Ja vad det nu sen kan vara. Det är ju inte de det handlar om, "den sista", utan att hitta den där balansen. Äter du största delen av veckan bra, hälsosmat, mångsidigt, tränar osv. så stjälper inte en "fuskdag" hela ditt projekt. Men om du är för sträng mot dig själv, så är chanserna stora att du misslyckas! Så njut av livet, var "snäll" mot dig sälv och låt förändringar ta tid!!
perjantai 7. kesäkuuta 2013
Lite visdom i sommarvärmen...
Tunnisteet:
Ajatukset,
Feel good,
Hälsa,
Sunda vanor,
Terveelliset elämäntavat
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti