Ja, det var ju den där plankutmaningen.... Förra veckan skulle det samlas 20 minuter panka, denna vecka 30 minuter... Förra veckan blev det 17½ minut... (ja, det är väl godkänt...) och denna vecka kämpar jag att få ihop mina 30 minuter. Ibland blir det sälskap av en kattfröken som gör allt för att distrahera sin matte ;) Och träningsvärken i magen gör sig på mind ;) Men känns ganska häftigt att känner redan nu hur jag blir startakre i bålen och orkar planka längre tid för varje gång! Jess, I love it!!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti